Dębski, Big Cheese Studio: Nieustannie pozostajemy spółką dywidendową

– W 2025 r. mocno skupiamy się na balansowaniu zespołu i przyjęciu nowego skupionego na produkcie modelu pracy, mam tu na myśli wzmocnienia w obszarach programistycznych, czy designerskich. Do spółki powróciły osoby odpowiedzialne za Cooking Simulator 2, który ma wyjść w II pół. br. Ponadto przeszliśmy z pracy zdalnej w tryb hybrydowy, który jest bardziej efektywny – powiedział Łukasz Dębski, prezes Big Cheese Studio w rozmowie z ISBnews.TV.

Według niego istotne jest to, że utrzymują projekty, które podjął poprzedni zarząd. Dębski wspomniał o DLC BBQ, a także o DLC dla Cooking Simulator 1, które ma się pojawić w II poł. r. Ważnym elementem w tym aspekcie będzie obszar maksymalizacji zysku i  wykorzystania potencjału Cooking Simulator 1, w szczególności w obszarze Live Ops, ponieważ w porównaniu z DLC, są w stanie je dużo szybciej produkować. Podkreślił, że spółka obecnie przechodzi wiele zmian, również tych wewnętrznych, ale nie zamierzają przestać być spółką dywidendową.

rozmawiała: Dominika Ostrowska

[