Idziemy na GPW z unikalnym modelem biznesu gier

Sebastian Wojciechowski, prezes zarządu PCF Group, producenta gier People Can Fly, w rozmowie z ISBtech o giełdzie, sztandarowym tytule Outriders i planach rozwoju.

Z jakim nastawieniem wprowadza Pan People Can Fly na giełdę?

Giełda jest miejscem, które na pewno dodaje prestiżu notowanej na niej firmie. My jednak idziemy na parkiet przede wszystkim po to, żeby pozyskać kapitał na realizację naszej strategii.

To z jaką wizją rozwoju biznesu idziecie na giełdę?

Chciałbym o tym dokładnie opowiedzieć, ale ograniczenia związane z procesem przygotowania IPO nie pozwalają ujawniać szczegółów naszej strategii. People Can Fly jest jednym z trzech najbardziej doświadczonych polskich producentów gier z segmentu AAA.

Jesteśmy wyspecjalizowanym producentem gier tzw. shooterów i na tym znamy się najlepiej. Widzimy tu nasze przewagi i naszą przyszłość oraz potencjał dalszych wzrostów, ale chcemy także poszerzać portfolio naszych gier o inne gatunki np. gry akcji. Ponadto jesteśmy jednym z wiodących europejskich studiów tworzących gry z wykorzystaniem silnika Unreal Engine.

Więcej w serwisie ISBtech oraz na naszym kanale w SoundCloud 

 

[