Live Motion Games – producent gier wideo na PC – planuje w tym roku wydanie 5 gier: 2 własnych, 3 jako podwykonawcy dla partnera. Na przyszły rok firma ma zaplanowane 3 premiery własne i szykuje się do kolejnych produkcji – poinformował ISBnews.TV prezes Michał Kaczmarek.
– Budżety naszych gier wahają się w przedziale 100 tys. do 1 mln zł. Są to gry średnio budżetowe. Przykładowo gra Train Station Renovation miała budżet 618 tys. zł, który zwrócił się w pierwszym dniu premiery, a dotychczas gra zarobiła milion 400 tys. zł. Planujemy wszystkie nasze gry portować na konsole – powiedział Kaczmarek.
Polecamy: Publiczna oferta akcji Live Motion Games. W planach debiut na NewConnect
– W tym roku chcemy wydać gry: Chernobyl Liquidators Simulator, grę Builder Simulator, jako nasze projekty (spółki). Projekty, które realizujemy jako podwykonawca dla partnera to Sapper – Defuse, The Bomb Simulator – to będzie jeszcze w marcu. Bakery Simulator, tuż tuż. I FatEx Simulator – symulator kuriera – w najbliższym czasie – dodał.
Dotychczas firma wydała 3 gry. Train Station Renovation sprzedał się w 62 tys. kopii. Gra Car Trader Simulator ponad 15 tys. kopii oraz gra Gunslingers & Zombies.
– Wydaliśmy szereg prologów i dem. Bardzo ciekawy jest temat dema gry Builder Simulator, który został opublikowany w lutym, podczas festiwalu dem na Steamie. Demo osiągnęło ogromny sukces – miało ponad 100 tys. pobrań i spowodowało wzrost wishlisty – podkreślił.
Pomysł na Chernobyl Liquidators Simulator, zrodził się po obejrzenia serialu Czarnobyl. – Serial pokazał bardzo ciężki klimat i okazał się bardzo fajnym motywem dla gry. Sprawdziliśmy od razu, czy taka gra ma sens. Stwierdziliśmy, że tak. Wdrożyliśmy ją do produkcji. Tworzymy grę o bardzo mrocznym klimacie, bardzo ciężką, pokazującą, jak tanie było życie ludzkie – bez mutantów, bez jakichś fajerwerków, tylko zwyczajnie – podsumował Kaczmarek.
Więcej na temat nowych technologii i gier w serwisie ISBtech
Polecamy nasze podcasty: