Wirtualna rzeczywistość pokonuje kolejne bariery, które stały na drodze jej rozwoju. Znajduje coraz szersze zastosowanie nie tylko w rozrywce, ale też biznesie, powiedziała w rozmowie z ISBnews.tv Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio. Na zdjęciu ekipa Carbon Studio.
Oferta publiczna Carbon Studio, producenta gier i aplikacji VR, z której spółka chce pozyskać 2,7 mln zł na produkcję i marketing gier, trwa do 24 maja w transzy małych i do 27 maja w transzy dużych inwestorów. W ramach IPO zaoferowanych zostanie 127 500 akcji zwykłych na okaziciela serii D, stanowiących 9,1% kapitału po IPO.
Pozyskane z emisji środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na produkcję nowej gry z gatunku VR Fantasy (1,8 mln zł), działania marketingowe związane z jej promocją, produkcję dodatku do najbardziej znanego tytułu studia – „The Wizards” wraz z promocją marki, a także rozwój i zakup narzędzi wspomagających pracę całego zespołu.
Carbon Studio działa na rynku od 2015 roku. Model biznesowy spółki zakłada tworzenie gier i aplikacji w dynamicznie rozwijającej się technologii VR. Najbardziej znanym tytułem spółki jest osadzona w świecie fantasy VR gra The Wizards.
Ambicją spółki jest utrzymanie pionierskiej pozycji na rynku immersyjnych technologii rozszerzających otaczającą rzeczywistość (AR), lub łączących ją ze światem wirtualnym (MR, VR).